Urbokida

Pasipriešinimas naujovėms

Sukūrė: Urbokida 2009-02-25

incandescent_lamp

Atkreipėt dėmesį į reklamas? Kiekviena skelbia – NAUJA. Mes pristatom Jums naujieną. To dar nebuvo. Jūs to dar nematėt….

Mums perša naujoves taip, tarsi kaip tik to pirkėjas norėtų labiausiai. Kita vertus, kiek laiko reikėjo, kad Edisono lemputė taptų plačiai naudojama buityje? Tam žinoma reikia techninių galimybių. O per kiek laiko nuo pramoninės pjaustymo mašinos sukūrimo buvo pradėta pardavinėti raikyta duona? Tam reikėjo 20 metų, nes mašina buvo sukurta 1912m, o į rinką realiai pateko tik apie 1930-35 metus. Kada pasirodė Lietuvoje, atskira kalba…..

O kaip dėl pasipriešinimo IT darbo vietose? Jei tik sugalvojama diegti naują sistemą, darbuotojai jai priešinasi. Jie bijo naujų sistemų, bijo naujos konkurencijos. Dažniausiai įmonėj (priklausomai nuo bendro darbutojų skaičiaus) yra po kelis „naujienų mėgėjus“, o visi kiti, jei nesipriešina, tai labai pasyviai priima naujoves.

Man asmeniškai netgi nepatinka dizaino pakeitimai, jeigu tai nėra funkcionalu. Pvz. jei mano šampūno buteliukas pasikeis taip, jog negalėsiu jo pastatyti dangteliu žemyn, ieškosiu kito šampūno. Manau, kad abzoliuti dauguma pirkėjų turi vienokias ar kitokias savo fobijas ar tiesiog „patogumus“, kurių nenori keisti. Pakeitimai kartais tikrai į naudą, bet jie sukuria nepatogumų: sunkiau rasti prekę lentynoj, ji kartais praranda savybes, kurios buvo privalumu dėl ko prekė buvo pasirinkta.

Nepaisant problemų gamyboje, įvedimo į rinką sunkumų ir pan., kodėl pirkėjui per jėgą peršamos naujienos? Kaip Jūs apsipirkinėjat kasdienių prekių parduotuvėse? Kiekvieną kartą ieškot naujo indų ploviklio ar imat tą patį kaip visada? Tuomet kodėl marketingas paremtas „naujienų“ kalimu?

Komentarų: 5 - “Pasipriešinimas naujovėms”

  1. scania sako:

    Jei naujovės peršamos per jėgą, tai reiškia, kad blaiviu protu pats nepirktum tokių niekų…
    Pvz. – tos taupiosios lemputės. Klaiki šviesa, nuo kurios akis skauda, ir dar įsižiebia nenorom…
    Mokyklose pagal ES direktyvą sudėtos dienos šviesos lempos, tai vaikas grįždavo raudonom akim; per pora metų įprato… Dienos šviesa kenkia, ir liepti mokyklose naudoti tik tokias yra ne nesąmonė, o diversija.

  2. urbokida sako:

    Na tos lemputės, jos bent energiją taupo, o kaip MS Vista? Kas tik gali, lieka prie XP. Nesu girdėjus nei vieno realaus už, kad pereiti prie Vistos.
    Straipsnyje norėjau pasakyti, kad ne naujovės yra blogai. Naujai atėję XP labai patiko ir buvo tikrai puiki naujiena, tačiau kai parduotuvėj nuolatos reikia ieškot paprastų kasdienių prekių (jų buteliuko dizainas keičiasi kas mėnesį, nepriklausomai nuo funkcionalumo), tai vargina. Va jei naujas produktas realiai skirtųsi savo kokybe, čia jau kita kalba.

  3. Perkunas sako:

    Manau gamintojas kartais priverstas atnaujinti produkto pakuotės dizainą, kad jo prekė neatrodytų atsilikusi laike nuo kitų panašių prekių.

  4. urbokida sako:

    Bet jei visi nuolatos keičia pakuotes, kokia prasme jas keisti?

  5. Urbokida » Blog Archive » Gera prekė ar gana kvailinti pirkėją sako:

    […] Pasipriešinimas naujovėms […]

 
Dienos akcijos | Dovanos | Nuolaidos
Uždaryti
Eiti prie įrankių juostos